Att skapa en kundupplevelse i världsklass

FULLBOKAD! Men vi kommer att livesända via Dataföreningen Play på YouTube.

Kundupplevelse - varför är det så viktigt?
Service design och innovation har bjudit in Daniel Ewerman, VD och grundare för Transformator Design. Han har nyligen givit ut boken Kundupplevelse : varför vissa organisationer lyckas - och andra inte. Daniels föredrag handlar om kundupplevelse och varför det är så viktigt. Vad är värdet med att jobba med kundupplevelsen och hur gör man för att skapa en kundupplevelse i världsklass?


Datum: 2015-11-02
Tid: 18:00 - 20:00 (Vi börjar med registrering, mingel och smörgås från kl. 17:30)
Plats: Kompetenscenter Stockholm, Fleminggatan 7

Genom att anmäla dig till en aktivitet inom Dataföreningen godkänner du hur föreningens verksamheter behandlar dina personuppgifter.

Eventet äger rum den

2015-11-02 (Hela dagen)

Design – den mänskliga faktorn, INSTÄLLD

Kundupplevelsedriven förändring

Sociala medier och webbteknologi för innovation och tillväxt

6 steg för att komma igång med service design - även för deltagare på distans

Kundorienterad affärsutveckling

Hur upphandlar du innovativa projekt inom offentliga verksamheter?

Att skapa en kundupplevelse i världsklass

Innovationsarbete med användarna i fokus

Försäkringskassans tjänstedesign

Workshop Design Thinking