Västra kretsen

ITIL Service Desk

ITIL Service Desk Västsverige har en stark ställning gällande Service och Support inte bara lokalt utan även i ett nordiskt perspektiv.

Med en central placering i norden, hög språkkompetens och en hög utvecklingstakt inom många branscher i väst Sverige skapas ständigt spännande möjligheter för service och supportpersonal. Nu skapar vi en möjlighet att dela erfarenheter och växa i ansvar och roller inom våra verksamheter och i yrkesrollen.

 

Vi tar fasta på ITIL’s rekommendationer och genom presentationer, diskussioner och workshops omvandlar vi dem till praktiska och konkreta lösningar.

Varje nätverksträff ska lämna deltagarna med nya och praktiskt användbara kunskaper om bland annat Incident processen, Request fulfilment, verktygsstöd samt kontakter för fortsatta diskussioner.

 

Dags att prova på något nytt och inspirerande, Välkommen

 

BRA ATT VETA

Datum: 15 september 2017
Tid: 8:00 - 10:00
Plats: Lindholmen Science Park, "Kuggen" - vån 3, stora konferensrummet
Adress: Lindholmsplatsen 1
Kostnad: Nätverket är öppet för alla och givetvis ingår frukostfralla, kaffe & juice m.m.
Agenda: Vi börjar med frukost & Mingel klockan 8:00 och håller på till 10:00
För upplysningar kontakta: kansliet@west.dfs.se eller kontakta någon av nätverksledarna.

Genom att anmäla dig till en aktivitet inom Dataföreningen, godkänner du föreningens villkor inkluderande hur föreningens verksamheter behandlar dina personuppgifter.

Eventet äger rum den

2017-09-15
08:00 till 10:00

Lindholmspiren 1, 417 56 Göteborg

ITIL Service Desk - Self-service och Kategorisering.

ITIL Service Desk - Verktyg för Service desk.

ITIL Service Desk

ITIL Service Desk - Rekrytera och behåll medarbetare.